2015年4月29日 星期三

銅鑼灣樓上浪漫食店之選 PART 1

又係介紹新食店既時間喇 , 呢間食店開業都係一星期多 d 咋 ,

我已經食左兩次 , 點解既 ? 點解既 ? 點解既 ?
Donkey & Sheep係耀華街 3 號百樂中心 13樓 , 環境好好 , 令人好 relax 好舒服 ;
可能地方唔大 , 都係得 30個位左右 , 所以服務真係好好 ;
每張枱面又係有樽糖仔 , 怕你地餓得濟 ;
而第一次去 , 去到等 lift 時 , 咁岩有姐姐係樓下派九折卡 , 更加冇唔試既道理。

































第一次黎 , 就叫左兩份 set dinner , 探探路先 。
首先黎個餐湯同沙律揀 , 我地都選擇左湯 , 係南瓜湯黎 ,
豐富既南瓜肉 , 有香濃既南瓜味之餘 , 仲有黑椒係入面 , 飲完冇膩既感覺。
























主菜 , 一個肥熊最愛既美國安格斯肉眼 , 都好大塊架 , 雖然比我 order 既五成 over 左少少 ,
但肉汁仍然充足 , 牛味又有 , 食既時候真係唔需要點燒烤醬都好好味。























另一個就係我近期最愛既黑松露雜菌意大利飯 , 份量夠 ,
意大利飯有咬口 ,不過黑松露看似好多 , 但香味並唔突出。



















食食下 , 肥熊又話想食炸魚薯條 ($48) , 咁我地又叫一個啦 ,
炸魚既係粉比較多左少少 ,但 d 魚唔似一般既魚柳 ,
應該入面仍然食到有魚皮 , 而且新鮮熱辣 ,
魚肉亦沒有過老 , 薯條好多 , 正。
























餐飲選擇都好多 , 大部份都唔需要額外加錢 , 我點左個意式酒香鮮奶咖啡 ,
完全飲到酒既味道 , 但冇酒既苦味 , 完全係 prefect match , 加上大量既 cream , 大滿足。























而肥熊揀左玫瑰朱古力 , 又係勁濃郁朱古力既味道 , 加上玫瑰花瓣點綴 , 真係好吸引。
























另外即場打卡仲有甜品送添。























 而我一星期內第二次光顧時又試左D咩呢,可以留意下一篇 PART  2
銅鑼灣樓上浪漫食店之選 PART 2 

Donkey & Sheep
銅鑼灣耀華街1-3號百樂中心13樓1303室


呢個星期我的專頁會有抽獎活動,大家密切留意,唔好走寶。
歡迎讚好我的專頁 & Instagram
多謝支持^^



My Blog:
leung3siu.blogspot.com

沒有留言:

張貼留言